Η Bugatti Bolide, με τον εντυπωσιακό W16 κινητήρα των 1.600 ίππων, πρόσφατα δοκιμάστηκε στην πίστα του Nürburgring, αποδεικνύοντας την υπεροχή της σε σχέση με άλλα σούπερκαρ. Με βάρος μόλις 1.450 kg, η Bolide επιταχύνει εντυπωσιακά, θυμίζοντας ηλεκτρονικό παιχνίδι.
Ωστόσο, παρά την αρχική υπόσχεση για 1.850 ίππους και τελική ταχύτητα άνω των 500 km/h, οι πραγματικές επιδόσεις αποδείχτηκαν λιγότερο εντυπωσιακές, με περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 380 km/h. Η σπανιότητά της, με μόλις 40 κομμάτια και τιμή που κυμαίνεται από 4 έως 4,8 εκατομμύρια ευρώ, την καθιστά ακόμα πιο ελκυστική για συλλέκτες.
Πιο αναλυτικά
«Η Bugatti Bolide θα ρίχνει σε μονοθέσιο της Formula 1», είχε δηλώσει ευθαρσώς ο Andy Wallace, οδηγός αγώνων και επίσημος δοκιμαστής της γαλλικής εταιρείας. Αν τολμά να κονταροχτυπηθεί με την αφρόκρεμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τι να της πουν μερικά σούπερκαρ;
Και πράγματι, μία Bugatti Bolide είχε πρόσφατα την ευκαιρία να ξεμουδιάσει στην πίστα του Nürburgring. Όχι την Πράσινη Κόλαση, αλλά τη διαδρομή του Grand Prix. Δεν βλέπουμε κάθε μέρα το πιστάδικο υπερόπλο σε αντίστοιχες πόζες.
Άλλωστε, μόνο 40 θα κατασκευαστούν και με τιμή που ξεκινά από τα €4 εκατομμύρια -και μπορεί να φτάσει τα €4.800.000 αν είσαι μερακλής, οπότε είναι ένα σπάνιο θέαμα. Άσε που αρκετές αγοράστηκαν για να πουληθούν ακριβότερα σε κάποια χρόνια, χωρίς να έχουν βγει ποτέ από το γκαράζ.
Το πιο όμορφο πλάνο είναι ένα από τα τελευταία του βίντεο, όταν στο βάθος φαίνεται μια κατακόκκινη Ferrari F40, το παρελθόν και το παρόν
Η Bolide αποδίδει την ίδια ισχύ με το αντίστοιχο μοντέλο δρόμου, 1.600 ίππους από τον W16 κινητήρα με τα τέσσερα τούρμπο. Αλλά ζυγίζει μόνο περίπου 1.450 kg, σε αντίθεση με την Chiron των 1.995 kg.
Έτσι, ο τρόπος που εκμηδενίζει τις αποστάσεις που τη χωρίζουν με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι αδιανόητος. Θυμίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι που παίζεις στην πιο εύκολη πίστα και κοροϊδεύεις τους αντιπάλους.
Φτερουγάτες 911, μια McLaren Senna, μια Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, όλα έχουν να κάνουν με το πόσο θέλει να ρισκάρει ο οδηγός της Bugatti αν είναι στροφή. Μόλις βγουν στην ευθεία, δεν υπάρχει σύγκριση σε κανένα επίπεδο.
Στο δεξί κάθισμα κάθεται ο Mr Nürburgring, Misha Charoudin. Δεν μας κάνει εντύπωση που ο κάτοχος δεν του παραχώρησε το αριστερό μπάκετ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από την αδιαμφισβήτητη ταχύτητά της στην πίστα, η Bugatti Bolide δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες. Αρχικά είχε ανακοινωθεί με 1.850 ίππους και 1.850 Nm σε 1.240 kg, αλλά τα πραγματικά νούμερα είναι σημαντικά χειρότερα.
Ενώ για την τελική ταχύτητα, γινόταν λόγος ότι «θα ξεπερνά τα 500 km/h». Στην πράξη, περιορίζεται στα 380. Πόσο πιο γρήγορη θα ήταν αν είχε όντως 1.850 ίππους σε 1.240 kg; Ποτέ δεν θα μάθουμε!