Το άρθρο συγκρίνει το Honda Civic Type R με την Alfa Romeo Giulia QV, αναδεικνύοντας τις βασικές τους διαφορές: το πρώτο είναι μπροστοκίνητο με 320 άλογα, ενώ το δεύτερο πισωκίνητο με 510 ίππους. Εστιάζει σε μια περίπτωση όπου ένας ιδιοκτήτης του Civic Type R προσπάθησε να προσθέσει στοιχεία από την Giulia στο αυτοκίνητό του, δημιουργώντας μια ενδιαφέρουσα αλλά αμφιλεγόμενη εμφάνιση.
Ενώ οι ζάντες είναι επιτυχημένες, οι τροποποιήσεις στον προφυλακτήρα και τη μάσκα δεν ταιριάζουν απόλυτα με τη σιλουέτα του Honda. Το άρθρο κλείνει επισημαίνοντας ότι, αν και οι αλλαγές είναι εντυπωσιακές, υπάρχει κίνδυνος να γίνουν υπερβολικές.
Πιο αναλυτικά
Alfa Romeo Giulia QV και Honda Civic Type R θα μπορούσαν πανεύκολα να βρεθούν αντιμέτωπα σε μια πίστα ή ένα βουνό, παρόλο που χωρίζονται από ουσιώδεις διαφορές. Ο Ιάπωνας είναι μπροστοκίνητος, χειροκίνητος, τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος και με 320 άλογα στη δούλεψή του, η Ιταλίδα πισωκίνητη, V6 διτούρμπινη και 510 ίππους διαθέσιμα για να λικνίζει το κορμί της. Οι πολύ ευκατάστατοι μπορούν να έχουν και τα δύο. Αν, όμως, υπάρχει «παράς» μόνο για το ένα, συγκεκριμένα το «Τάπερ», τότε αρχίζουν οι αλχημείες…
To FL5 που πάσχει από κρίση ταυτότητας, εμφανίστηκε σε συνάντηση ιδιοκτητών Type R στην Ιαπωνία. Το πόσο γρήγορα άρχισε να μαζεύει βλέμματα και ερωτήσεις, φανταζόμαστε. Ο ιδιοκτήτης του, προφανέστατα Alfista στην καρδιά, θέλησε να περάσει όση από τη γοητεία της Giulia QV στο hot hatch του, με αρκετά αμφίβολα αποτελέσματα. Οι ζάντες είναι οι μόνες που εξαιρούνται κατευθείαν, καθότι πανέμορφες, απολύτως πιστές στο σχέδιο της Alfa και γιατί όχι, ταιριαστές με το αμάξωμα του Civic. Ο εμπρός προφυλακτήρας και η μάσκα αρχίζουν να μας τα χαλάνε, άσχετα που παραπέμπουν με σιγουριά στα αντίστοιχα της Quadrifoglio Verde. Μοιάζουν κομμάτι παράταιρα στη σιλουέτα του Honda, όσο κι αν τα ελαφρώς διαφοροποιημένα φανάρια πλησιάζουν στα αντίστοιχα της Giulia.
Πίσω η κατάσταση εμφανίζεται πολύ πιο συγκρατημένη, μιας και ο προφυλακτήρας απλά φιλοξενεί διπλές aftermarket εξατμίσεις (λογικά της Mugen, όπως και η νέα αεροτομή). Ο κάτοχος του εν λόγω «Τάπερ» δεν μπήκε στη διαδικασία να βρει προφυλακτήρα που να μοιάζει στης Giulia, ούτε να πειραματιστεί με τετραπλές (δύο και δύο) απολήξεις για την εξάτμιση. Καλύτερα, θα λέγαμε, καθώς μετά θα φλέρταρε επικίνδυνα με το «κιτς». Όχι ότι τώρα τη γλιτώνει, αλλά κάπως μαζεύεται η κατάσταση.