Θριαμβευτικές διακρίσεις για τη Stoiximan στα Sports Marketing Awards 2025

Η Stoiximan κατακτά 23 βραβεία στα Sports Marketing Awards, επιβεβαιώνοντας την πρωτοπορία της στον αθλητικό χώρο με καινοτόμες στρατηγικές και ολοκληρωμένες χορηγικές δράσεις
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Stoiximan διακρίθηκε στα Sports Marketing Awards 2025, κερδίζοντας συνολικά 23 βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του Grand Award. Η εταιρεία ξεχώρισε για τις καινοτόμες στρατηγικές της στον αθλητικό χώρο, με ιδιαίτερη έμφαση στις χορηγίες, την επικοινωνία και τις κοινωνικές πρωτοβουλίες.

Μεταξύ των σημαντικότερων διακρίσεων περιλαμβάνονται 9 Gold βραβεία, όπως το βραβείο για το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας “Wheels of Change”, η στρατηγική χορηγία στο UEFA Euro 2024 και η πλατφόρμα “Stoiximan Nation”. Η εταιρεία επέδειξε εξαιρετική απόδοση σε τομείς όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ, οι χορηγίες και η δημιουργία περιεχομένου.

Επιπλέον, η Stoiximan τιμήθηκε με 4 Silver και 8 Bronze βραβεία, αναδεικνύοντας την πολυδιάστατη προσέγγισή της στο αθλητικό μάρκετινγκ. Μέσω συνεργασιών με κορυφαίους αθλητικούς συλλόγους, διοργανώσεις και προσωπικότητες, η εταιρεία επιβεβαίωσε τη θέση της ως κορυφαίο sports brand στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Πιο αναλυτικά:

Η Stoiximan αναδείχθηκε σε έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές των Sports Marketing Awards 2025, κατακτώντας συνολικά 23 βραβεία –1 Platinum, 9 Gold, 4 Silver και 8 Bronze – καθώς και το Grand Award, την ανώτατη διάκριση του θεσμού. Η πολυεπίπεδη αυτή αναγνώριση επιβεβαιώνει τη διαχρονική πρωτοπορία της εταιρείας και τη στρατηγική της προσέγγιση στον χώρο του αθλητισμού, με συνέπεια, όραμα και βαθιά προσήλωση στις αξίες που πρεσβεύει.

Ο θεσμός των Sports Marketing Awards, που πραγματοποιήθηκε φέτος για 8η συνεχή χρονιά, αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές καμπάνιες στον χώρο του αθλητικού marketing. Ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές, με υψηλό επίπεδο και έντονο ανταγωνισμό, η Stoiximan ξεχώρισε για τις ολοκληρωμένες ενέργειες και τις στρατηγικές συνεργασίες που υλοποιεί στους τομείς του marketing, των χορηγιών και της επικοινωνίας. Αναδεικνύοντας τη δύναμη των συνεργειών και την αξία της προσφοράς, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων, η Stoiximan συνεχίζει με συνέπεια να επενδύει στον ελληνικό και διεθνή αθλητισμό.

Η φετινή της βράβευση αντανακλά τον πολυδιάστατο και καινοτόμο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει το sports marketing, αξιοποιώντας στρατηγικές για την επικοινωνία των χορηγιών, τεχνολογικές λύσεις, κοινωνικές πρωτοβουλίες και ψηφιακές εμπειρίες που ενισχύουν ουσιαστικά τη σύνδεση με το κοινό του αθλητισμού.

Συγκεκριμένα, η Stoiximan απέσπασε 9 Gold βραβεία, ορισμένα εκ των οποίων συγκαταλέγονται στις πλέον σημαντικές διακρίσεις της φετινής διοργάνωσης. Ξεχωρίζει το Gold στην κατηγορία “Best Sports-Related CSR Campaign” για το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας “Wheels of Change”, μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα.

Παράλληλα, η στρατηγική χορηγία της στο UEFA Euro 2024 βραβεύτηκε στην κατηγορία “Best Integration Strategy”, ενώ η ολοκληρωμένη πλατφόρμα εμπειριών “Stoiximan Nation”, σχεδιασμένη για να αναδεικνύει το πλούσιο και πολυεπίπεδο χορηγικό οικοσύστημα της εταιρείας, διακρίθηκε στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Customer Loyalty”, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη ενίσχυση της σχέσης της Stoiximan με το κοινό της. Μέσα από συνεργασίες με κορυφαίους συλλόγους –Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ-, μεγάλες διοργανώσεις Stoiximan Super League και Europa & Conference League– αλλά και εμβληματικούς ambassadors όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Stoiximan μετατρέπει κάθε χορηγία σε ζωντανή εμπειρία – επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως το κορυφαίο sports brand σε Ελλάδα και Κύπρο.

Επιπλέον, η χορηγική πρωτοβουλία της Stoiximan Belle Équipe, η οποία απαρτίζεται από 18 διακεκριμένους αθλητές και αθλήτριες, καθώς και τις Εθνικές Ομάδες Πόλο Ανδρών και Γυναικών και αποτέλεσε τον κορμό της στήριξης της Stoiximan ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, διακρίθηκε με δύο Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video” και στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sportsman or Sportswoman”, αναγνωρίζοντας τη στρατηγική και ουσιαστική συμβολή της εταιρείας στον ατομικό και ομαδικό αθλητισμό.

Η Stoiximan ξεχώρισε και για τις ενέργειές της στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και της δημιουργίας περιεχομένου, αποσπώντας Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Performance Marketing” για την καμπάνια Sponsorships campaign PGMT & Paid Social. Αντίστοιχη διάκριση ήρθε και για το πρωτότυπο podcast “El Sombrero Stories”, το οποίο αναδείχθηκε Best Sports Podcast. Παράλληλα, η διαχρονική στήριξη της εταιρείας στο ελληνικό ποδόσφαιρο τιμήθηκε με Gold στην κατηγορία “Best Sponsorship Program / Strategy for Team Sports”, ενώ η συνολική της χορηγική στρατηγική απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Branding”, μέσω του ολοκληρωμένου πλάνου Stoiximan Sponsorships Plan.

Ακόμη, η Stoiximan κατέκτησε 4 Silver βραβεία, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία και την καινοτομία σε ποικίλους τομείς του αθλητικού μάρκετινγκ. Η στρατηγική της στο TikTok τιμήθηκε στην κατηγορία “Best Presence on TikTok”, αναδεικνύοντας τη δημιουργική και αυθεντική προσέγγισή της στην πλατφόρμα. Το πρόγραμμα “Stoiximan Nation” διακρίθηκε για ακόμη μία φορά, αυτή τη φορά με Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Product / Service Launch”. Αντίστοιχα, η καμπάνια Sponsored Clubs Campaign ξεχώρισε στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, ενώ το Viber chatbot “Stoiximan Top Scorer” απέσπασε βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Technology”, για την καινοτόμα αξιοποίησή του στην αλληλεπίδραση με το φίλαθλο κοινό.

Στις Bronze διακρίσεις, η Stoiximan αναγνωρίστηκε για πρωτοβουλίες που συνδέουν τον αθλητισμό με την εμπορική στρατηγική, τη χορηγία και την προώθηση της υπευθυνότητας. Το πρόγραμμα Stoiximan Super League Sponsorship βραβεύτηκε διπλά – τόσο στην κατηγορία “Best Integration Strategy”, όσο και στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sports Organization / Event”. Παράλληλα, η συνολική παρουσία της εταιρείας στο UEFA Euro 2024 απέσπασε δύο ακόμη Bronze βραβεία, στις κατηγορίες “Best New Sponsorship” και “Best Sponsorship Integration”.

Η καμπάνια του Ολυμπιακού για το UEFA Conference League τιμήθηκε στην κατηγορία “Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing”, ενώ η μακροχρόνια στήριξη του συλλόγου αναγνωρίστηκε στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sports Club”. Το Stoiximan Nation απέσπασε ακόμη μία διάκριση στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Sales”, ενώ η καμπάνια υπεύθυνου στοιχηματισμού της Stoiximan βραβεύτηκε στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας στην προώθηση του υπεύθυνου παιχνιδιού.

Ο Κώστας Διορέλης, Commercial Director της Stoiximan, ανέφερε σχετικά: ”Όλη η ομάδα της Stoiximan είναι ιδιαίτερα περήφανη για την κατάκτηση του Grand Award. Πρόκειται για μία κορυφαία αναγνώριση που επισφραγίζει τη συνολική μας πορεία και τη στρατηγική μας επιλογή να επενδύουμε σταθερά στον αθλητισμό. Η συγκεκριμένη βράβευση, μαζί με τα 22 επιμέρους βραβεία στα φετινά Sports Marketing Awards, επιβεβαιώνει την προσήλωσή μας στην καινοτομία, την ποιότητα και την υλοποίηση ενεργειών με ουσιαστικό αποτύπωμα. Η Stoiximan, με ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο δράσεων υψηλού επιπέδου και με σταθερή παρουσία δίπλα σε ομάδες και αθλητές, έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε βασικό πυλώνα στήριξης του ελληνικού αθλητισμού, αποτελώντας ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με την πρόοδο και την ανάπτυξή του. Ευχαριστούμε θερμά τους κριτές για την εμπιστοσύνη, τους συνεργάτες μας για τη συνεργασία, και φυσικά την ομάδα μας, που με πάθος, συνέπεια και επαγγελματισμό διαμορφώνει καθημερινά το αποτύπωμα της Stoiximan”.

Η φετινή αναγνώριση στα Sports Marketing Awards 2025 δεν είναι απλώς μια επιβράβευση για τις ενέργειες της χρονιάς, αλλά και μια επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής που ακολουθεί η Stoiximan, με έμφαση στην υπευθυνότητα, τη βιωσιμότητα και την ουσιαστική σύνδεση με την αθλητική κοινότητα.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

«Ο πόλεμος στην Ουκρανία θα παραταθεί» – Η προειδοποίηση του Αμερικανού Αντιπροέδρου Τζέι Ντι Βανς

Λουτρό αίματος στο Σουδάν: Τουλάχιστον 542 άμαχοι νεκροί στο Βόρειο Νταρφούρ μέσα σε τρεις εβδομάδες

Ντόναλντ Τραμπ: Αποστέλλει επιτέλους οπλισμό στην Ουκρανία – Αποκαλύπτεται ο χάρτης με τα σπάνια ορυκτά της χώρας

Ολυμπιακός: Αποθέωση και φρενίτιδα στη Μαδρίτη για το εισιτήριο στο Άμπου Ντάμπι

Αγγελόπουλοι στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού: «Καμία ομάδα τέσσερα συνεχόμενα Final 4, πάμε για το τρόπαιο»

Ισραήλ: Απειλεί με «συντριπτική ισχύ» αν η Συρία εγκαταλείψει τους Δρούζους

Ολυμπιακός: Με Μονακό ή Μπαρτσελόνα στα ημιτελικά του Final 4 της Euroleague στο Άμπου Ντάμπι

Conference League: Η Τσέλσι εξασφάλισε εισιτήριο τελικού – Προβάδισμα πρόκρισης για Μπέτις

ΗΠΑ: Ο Τραμπ προειδοποιεί με σκληρές κυρώσεις όσους προμηθεύονται ιρανικό πετρέλαιο

Europa League: Επικές νίκες για Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Τότεναμ και ολοταχώς για αγγλικό εμφύλιο στον τελικό

Ρεάλ Μαδρίτης – Ολυμπιακός 84-86: Θρίαμβος στο Final 4 της Euroleague για τους Πειραιώτες

Ford Mustang GTD, συντρίβει το ρεκόρ κατά 5,5″ στο Nürburgring [video]

Θετικό πρόσημο για τους δείκτες της Wall Street χάρη στην τεχνολογία

Άλμα στη Wall Street με φτερά την τεχνολογία

ΗΠΑ: Τι δείχνει η μετάθεση του Συμβούλου Εθνικής Ασφαλείας στον ΟΗΕ – Γιατί ήταν μεγάλη η γκάφα του στο Signal

00:00 / 00:00

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ κατακτά Χρυσό Βραβείο για την κοινωνική του δράση στα Prix...

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ τιμήθηκε με το Χρυσό Βραβείο «Pharma For Society» στα Prix Galien Greece 2025, αναγνωρίζοντας την κοινωνική του προσφορά και την αφοσίωσή...

ΔΕΗ: Εξασφάλισε θέση-κλειδί στον κορυφαίο ευρωπαϊκό οργανισμό DIGITALEUROPE

Η ΔΕΗ εντάχθηκε πρόσφατα στο DIGITALEUROPE, τον κορυφαίο ευρωπαϊκό οργανισμό που εκπροσωπεί τους ψηφιακά εξελισσόμενους κλάδους, ως το πρώτο εταιρικό μέλος από την Ελλάδα....

Εντυπωσιακό γιγαντιαίο ΙΚΕΑ ανοίγει στο Ηράκλειο Κρήτης

Η ΙΚΕΑ εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης, το οποίο είναι το 7ο μεγάλο κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το κατάστημα, που...

ΑΔΜΗΕ: Εκτοξεύονται επενδύσεις με εντυπωσιακή κερδοφορία το 2024

Το 2024 είναι χρονιά-σταθμός για τον ΑΔΜΗΕ, καθώς σημειώνει ρεκόρ επενδύσεων ύψους 732 εκατ. ευρώ και εντυπωσιακή αύξηση 21% στα καθαρά κέρδη, που φτάνουν...

Καραβίας (Eurobank): Έτος ορόσημο το 2024, στόχος σωρευτική διανομή κερδών στην τριετία 2025 με 2027 διπλάσια της περιόδου 2022 – 2024

Συνολικό μέρισμα 674 εκατ. ευρώ (10,5 λεπτά ανά μετοχή) θα διανείμει η Eurobank στους μετόχους της από τα κέρδη της χρήσης 2024 (payout ratio...

ΕΥΔΑΠ: Εντυπωσιακή άνοδος εσόδων κατά 6,3% το 2024

Η ΕΥΔΑΠ ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 6,3% για το 2024, φτάνοντας τα 373,7 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της αύξησης κατανάλωσης νερού κατά 6,2% λόγω...

Όμιλος Βογιατζόγλου: Εντυπωσιακή άνοδος πωλήσεων κατά 11,09% το 2024

Ο Όμιλος Βογιατζόγλου ανακοίνωσε αύξηση 11,09% στον κύκλο εργασιών του για το 2024, φτάνοντας τα 41,76 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 37,59 εκατ. ευρώ...

Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τον αθλητισμό και επενδύει διαχρονικά σε κορυφαίους Έλληνες αθλητές

Ο Όμιλος Motor Oil, μέσω του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης «Φροντίζω», συνεχίζει να υποστηρίζει ενεργά τους Έλληνες αθλητές, ενισχύοντας τις προσπάθειές τους για επιτυχίες σε...

Το HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον εμπνέει τους επαγγελματίες της καφεστίασης να...

Το πρόγραμμα HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον επιστρέφει με δωρεάν Masterclasses σε πέντε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, από 5 έως 20 Μαΐου, με...

ελίν: Εκτινάχθηκε κατά 11% ο συνολικός τζίρος το 2024

Ο Όμιλος ελίν ανακοίνωσε αύξηση 11% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του για το 2024, φτάνοντας τα 2.757 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 2.483 εκατ....

Coca-Cola HBC: Εκτοξεύθηκαν κατά 10,6% τα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο 2025

Η Coca-Cola HBC ανακοίνωσε ότι τα έσοδα της για το πρώτο τρίμηνο του 2025 υπήρξαν αυξημένα κατά 10,6% σε οργανική βάση, με τον όγκο...

Νώντας Πασχαλίδης (Neurosoft): Στοχεύουμε σε οργανική ανάπτυξη – Ανοιχτοί σε εξαγορές

Ο Νώντας Πασχαλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Neurosoft, αναλύει την πορεία και τις προοπτικές της εταιρείας, που έχει μεταμορφωθεί από software house σε ηγέτη στα...

BSH Οικιακές Συσκευές: Η κυριαρχία στην αγορά μεγάλων οικιακών συσκευών – Οι προκλήσεις...

Η BSH Οικιακές Συσκευές, παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών της στην ελληνική αγορά το 2024, διατηρεί την ηγετική της θέση στις μεγάλες οικιακές...

Η ακτινογραφία του χαρτοφυλακίου της BriQ Properties

Εγκρίθηκε από τη Γενική Συνέλευση της BriQ Properties το προαιρετικό πρόγραμμα επανεπένδυσης μερίσματος (script dividend), το οποίο προβλέπει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου έως και...

Premia Properties: Ενίσχυση κεφαλαίου και δυναμικές επενδυτικές κινήσεις

Η Premia Properties παρουσίασε θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2024 κατά τη διάρκεια ημερίδας για θεσμικούς επενδυτές, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της στην επίτευξη στόχου...

Aegean: Θετικές οι προβλέψεις για το καλοκαίρι

«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα...

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη το 2024 – Πρόταση για διανομή μερίσματος-μαμούθ με αύξηση 60%

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση κερδών για το 2024, με καθαρά κέρδη που ανήλθαν σε 818,3 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της πώλησης της...

Aegean: Αισιόδοξες οι εκτιμήσεις για την καλοκαιρινή περίοδο

Η Aegean Airlines εκφράζει αισιοδοξία για την καλοκαιρινή περίοδο του 2025, καθώς οι θετικές προβλέψεις συνεχίζουν παρά τις γενικότερες αβεβαιότητες. Η εταιρεία παρουσίασε αύξηση...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ντενίση: «Τι με φέρατε εδώ πέρα για 5 λεπτά;» – Το ξέσπασμα της ηθοποιού...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, η Μιμή Ντενίση παραχώρησε...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Πληγώθηκα βαθιά από τη διαθήκη του πατέρα μου – Είμαι πεπεισμένη ότι...

Η Μαργαρίτα Θεοδωράκη παραχώρησε μια συγκινητική συνέντευξη στην εκπομπή...

Νίκος Κοκλώνης: Ξέσπασε στο Πρωινό για τα χρέη και την Καινούργιου – «Ψέματα δεν...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, ο Νίκος Κοκλώνης απάντησε...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ