Αριάδνη, βιώνοντας με σχιζοφρένεια»: Μια παράσταση «αφύπνιση» για τη ψυχική ασθένεια, στο Θέατρο 104

Η παράσταση «Αριάδνη, βιώνοντας με σχιζοφρένεια» στο Θέατρο 104 προάγει την αφύπνιση για τη ψυχική υγεία, αναδεικνύοντας την ανάγκη αποδοχής και υποστήριξης.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Τι είναι ψυχική νόσος; Και τελικά ποιόν αφορά; Πώς βρίσκει κανείς το φως όταν το μυαλό του αναμετριέται διαρκώς με το σκοτάδι; Πού τελειώνει η λογική και πότε αρχίζει ο παραλογισμός; Ποια είναι εκείνη η «κατάλληλη στιγμή» να ζητήσουμε βοήθεια; Πόσο έτοιμοι είμαστε να αγαπήσουμε τον εαυτό μας, τα λάθη και τις αδυναμίες μας;

Σε αυτά και σε πολλά ακόμα ερωτήματα κλήθηκε να απαντήσει η ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια και συγγραφέας, Αρετή Χαρτοφύλακα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ertnews.gr και στη Νικόλ Παπαδοπούλου, με αφορμή τη θεατρική παράσταση, «Αριάδνη, ζώντας με σχιζοφρένεια», ένα κείμενο το οποίο υπογράφει η ίδια και που θα ανέβει στις 23 Ιανουαρίου, στο Θέατρο 104, σε σκηνοθεσία Αυγουστίνου Ρεμούνδου.

Άλλωστε όπως υπογραμμίζει και η ίδια “Είναι τόσο λεπτή η γραμμή που χωρίζει το λογικό απ’ το παράλογο που το θέμα δεν είναι να μην αγγίξουμε το παράλογο αλλά να γνωρίζουμε το δρόμο της επιστροφής. Για να γίνω πιο σαφής, η πιο αποδεκτή μορφή παραλογισμού είναι ο έρωτας …”

Ακολουθεί η συνέντευξη:

«Αριάδνη, ζώντας με σχιζοφρένεια»: Τι αποτέλεσε πηγή έμπνευσή σας για τη συγγραφή του συγκεκριμένου κειμένου; Και πώς προέκυψε την ιδέα σας αυτή να τη μεταφέρετε στη θεατρική σκηνή;

Αυτό που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για μένα, δεν είναι άλλο από την αλληλεπίδραση που είχα με άτομα σαν την πρωταγωνίστρια της παράστασης την Αριάδνη. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της εθελοντικής μου εργασίας σε έναν ξενώνα ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης της εταιρείας ΕΠΑΨΥ, όπου φιλοξενούνται ενήλικες με Σχιζοφρένεια, αναπτύχθηκε ανάμεσα σε μένα και στους ενοίκους μια τέτοια σχέση σεβασμού και αγάπης που με ώθησε στην ιδέα να την επικοινωνήσω με το ευρύ κοινό. Αναλογίστηκα λοιπόν, την ανάγκη αυτών των ανθρώπων για αποδοχή και συμπερίληψη και σκέφτηκα ότι ο πιο άμεσος τρόπος να ακουστεί η φωνή τους, είναι το θέατρο.

Πείτε μας λίγα λόγια για τη συγκεκριμένη παράσταση. Ποιο το βασικότερο μήνυμα που θέλει να περάσει προς τους θεατές;

Η ιστορία διαδραματίζεται στον ξενώνα όπου φιλοξενείται η Αριάδνη η οποία για κάποιο λόγο περνά δυο μέρες μόνη με την ψυχολόγο του κέντρου. Σε αυτές τις δύο μέρες δίνεται η ευκαιρία και στις δύο αυτές γυναίκες να έρθουν κοντά αναπτύσσοντας μια πιο ανθρώπινη σχέση.

Η «Αριάδνη», είναι μια παράσταση που με αφορμή τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με Σχιζοφρένεια, επιδιώκει να αφυπνίσει το κοινό γενικότερα για τα θέματα ψυχικής υγείας. Αναφέρεται στις επιπτώσεις που μπορεί να έχει μια τέτοια διάγνωση αρχικά, για το ίδιο το άτομο και στη συνέχεια συνολικά για όλα τα μέλη της οικογένειας, επιδιώκοντας να απενοχοποιήσει τα ίδια τα άτομα που νοσούν και τις οικογένειες τους. Το βασικότερο μήνυμα που θέλει να περάσει στους θεατές, είναι ότι ψυχική νόσος μας αφορά όλους. Για το λόγο αυτό, ως κοινωνία οφείλουμε να ενημερωνόμαστε για τα θέματα ψυχικής υγείας και για το πως να τα αντιμετωπίζουμε είτε αυτά αφορούν εμάς ή τους συνανθρώπους μας. 

Ποιο είναι το σημαντικότερο πράγμα που σας έχει διδάξει η εμπειρία σας ως ψυχοθεραπεύτρια; Θεωρείτε ότι τα θέματα ψυχικής υγείας παραμένουν μέχρι και σήμερα ταμπού; Είναι η κριτική, το τι θα πει ο κόσμος, λόγος που μας δυσκολεύει στο να επικοινωνήσουμε το πρόβλημά μας στους άλλους;

Η εμπειρία μου με έχει διδάξει ότι οι άνθρωποι αργούν να ζητήσουν βοήθεια. Πιο συγκεκριμένα, «ακούνε» πολύ περισσότερο τον σωματικό πόνο από ότι τον ψυχικό, με αποτέλεσμα να αναζητούν βοήθεια από έναν ειδικό ψυχικής υγείας με κάποια καθυστέρηση. Δηλαδή, αφού πρώτα έχουν αναπτύξει κάποιο ψυχοσωματικό νόσημα ή έχει διαταραχθεί η λειτουργικότητά τους και οι σχέσεις τους με τους άλλους. Δυστυχώς ακόμη και σήμερα τα θέματα ψυχικής παραμένουν ταμπού. Σκεφτείτε … θα ανακοινώσει κάποιος με την ίδια ευκολία ότι π.χ πάσχει από κατάθλιψη ή ότι έχει κάποιο άλλο ιατρικό πρόβλημα;

Για να επικοινωνήσουμε το πρόβλημά μας θα πρέπει πρώτα να το αναγνωρίσουμε εμείς οι ίδιοι. Και εδώ κατά την γνώμη μου, βρίσκεται η αιτία του προβλήματος. Έχουμε αναπτύξει την συναισθηματική μας νοημοσύνη ώστε να μπορούμε να διακρίνουμε, να αναγνωρίζουμε και να επικοινωνούμε τα συναισθήματά μας; Και αν υποθέσουμε ότι είμαστε σε θέση να το κάνουμε, είναι το περιβάλλον μας υποστηρικτικό και κατανοητικό ή είναι επικριτικό και απορριπτικό; Αντέχει η οικογένεια μας την αλήθεια ή επιλέγει να την αγνοεί για να μην κληθεί να την αντιμετωπίσει; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα κρύβονται πίσω από τη δυσκολία μας να επικοινωνήσουμε το πρόβλημά μας με τους άλλους.

Η ηρωίδα του έργου, είναι μια γυναίκα που από τα 23 της χρόνια πάσχει από σχιζοφρένεια. Ένας άνθρωπος που καθημερινά αναμετριέται με σκιές και δαίμονες…Πώς βρίσκει κανείς το φως όταν επικρατεί στο μυαλό του τόσο σκοτάδι; Άραγε, η λύση κρύβεται στο να αναμετρηθείς στα ίσα με τους φόβους σου και σκάψεις βαθιά μέσα σου;

Ευτυχώς για την ηρωίδα, βρίσκεται σε ένα ασφαλές πλαίσιο όπου της παρέχεται καθημερινά η απαραίτητη γι’ αυτήν βοήθεια. Επιπλέον, με την κατάλληλη αγωγή και ψυχοθεραπεία, τα άτομα μπορούν να ζήσουν μια πιο λειτουργική ζωή αντιμετωπίζοντας ενεργά τις δυσκολίες που φέρει η νόσος. Δεν είναι εύκολο να βρει κάποιος το φως, ακόμα κι όταν δεν πάσχει από κάποια ψυχική νόσο, το ξέρετε… Όμως, νομίζω πως η λύση βρίσκεται στις αυθεντικές ανθρώπινες σχέσεις. Εκεί που άνθρωποι μπορούν ελεύθερα να είναι ο εαυτό τους, με την προϋπόθεση πάντα του αμοιβαίου σεβασμού και της αγάπης. Ναι, νομίζω πως η λύση κρύβεται στην αλήθεια μας. Θεωρώ πως είναι απαραίτητο να αναμετρηθεί κανείς στα ίσα με τους φόβους και τα τραύματα που μπορεί να τον κρατάνε εγκλωβισμένο σε μια συνθήκη που όμως, με την κατάλληλη θεραπεία μπορεί να ανακαλύψει ότι στην παρούσα χρονική στιγμή δεν τον αφορούν πια.  

Αριάδνη, βιώνοντας με σχιζοφρένεια»: Μια παράσταση «αφύπνιση» για τη ψυχική ασθένεια, στο Θέατρο 104

Τον όρο «Σχιζοφρένεια», πώς θα τον ορίζατε; Ένα άτομο με αυτή την ασθένεια πως αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του; Υπάρχει θεραπεία; Και ποιος οφείλει να είναι ο ρόλος του περιβάλλοντος δίπλα του;

Σύμφωνα με το διαγνωστικό εγχειρίδιο της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρίας (APA) DSM-5, η Σχιζοφρένεια είναι μία ψυχική διαταραχή η οποία χαρακτηρίζεται από την παρουσία  χαρακτηριστικών συμπτωμάτων, όπως παραληρητικές ιδέες, ψευδαισθήσεις, επίπεδο συναίσθημα, απάθεια, αποδιοργανωμένο λόγο, κατατονική συμπεριφορά και σημαντική έκπτωση στην λειτουργικότητα των διαπροσωπικών, κοινωνικών και επαγγελματικών σχέσεων. Η Σχιζοφρένεια προσβάλλει γύρω στα 23 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου, κοινωνικής τάξης και φυλής.

Δεν είναι εύκολο να περιγράψουμε με σαφήνεια πως αντιλαμβάνονται τα άτομα με Σχιζοφρένεια τον κόσμο γύρω τους καθώς, η συμπτωματολογία και ο βαθμός σοβαρότητας της νόσου διαφέρει από άτομο σε άτομο. Αυτό που γνωρίζουμε επιστημονικά είναι ότι τα άτομα με Σχιζοφρένεια βιώνουν την πραγματικότητα αλλοιωμένη. Δηλαδή, έχοντας διαταραχές στη σκέψη συνήθως πιστεύουν σε λανθασμένα ή παράλογα πράγματα και αντιλαμβάνονται αισθήσεις που στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν (ακουστικές, οπτικές κ.α).

Όσον αφορά τη θεραπεία, παρόλο το γεγονός ότι η πλήρης ίαση είναι σπάνια, ωστόσο, αν οι ασθενείς με Σχιζοφρένεια λάβουν έγκαιρη διάγνωση και κατάλληλη φροντίδα, μπορούν να επιτύχουν ικανοποιητικά επίπεδα ποιοτικής διαβίωσης. Ακριβώς επειδή ο ρόλος του περιβάλλοντος είναι κύριας σημασίας, οφείλει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο υποστηρικτικός. Αναγνωρίζοντας όμως, τη δυσκολία και την ευθύνη που φέρει ο ρόλος αυτός, ιδανικά οι οικογένειες θα ήταν χρήσιμο να παρακολουθούν ένα ψυχοθεραπευτικό ατομικό ή οικογενειακό πρόγραμμα. 

Στην ελληνική μυθολογία, ο «μίτος» που έδωσε η κόρη του βασιλιά Μίνωα, Αριάδνη στον Θησέα, τον βοήθησε να σκοτώσει τον Μινώταυρο αλλά και να σωθεί και ο ίδιος. Η δική σας Αριάδνη, πώς σώζεται; Πώς βρίσκει μέσα σε όλο αυτό που ζει την ελπίδα, το σκοπό και τη διαδρομή της;

Η δική μου Αριάδνη σώζεται μέσα από την αγάπη και τη θέληση της για τη ζωή. Βρίσκει την ελπίδα στους ανθρώπους που την αγαπούν και τη στηρίζουν, κι έτσι η ζωή της αποκτά σκοπό και νόημα.

Το έργο αντιλαμβάνεται κανείς πως φέρνει στην επιφάνεια συναισθήματα που όλοι μας λίγο ή πολύ συνεχώς αναμετριόμαστε και πολλές φορές αρνούμαστε να τα παραδεχτούμε και να αντιμετωπίσουμε. Πού τελειώνει η λογική και πότε αρχίζει ο παραλογισμός; Και ποια είναι εκείνη η «κατάλληλη στιγμή» να ζητήσουμε βοήθεια;

Αυτό είναι αλήθεια, το έργο αναφέρεται σε όλα εκείνα τα δύσκολα συναισθήματα που όπως πολύ σωστά τονίζετε, όλοι αναμετριόμαστε. Άλλωστε, αυτός είναι και ο σκοπός μου, μέσα από το έργο να αναδείξω τις προσωπικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζει ακόμη και ένας ειδικός ψυχικής υγείας ο οποίος δεν παρουσιάζεται ως αυθεντία αλλά παρουσιάζεται πρωτίστως ως άνθρωπος.

Θα αφήσω αυτό το ερώτημα να απαντηθεί μέσα από την παράσταση. Ωστόσο, είναι τόσο λεπτή η γραμμή που χωρίζει το λογικό απ’ το παράλογο που το θέμα δεν είναι να μην αγγίξουμε το παράλογο αλλά να γνωρίζουμε το δρόμο της επιστροφής. Για να γίνω πιο σαφής, η πιο αποδεκτή μορφή παραλογισμού είναι ο έρωτας …

Η κατάλληλη στιγμή για να ζητήσουμε βοήθεια είναι εκείνη που νιώθουμε πως έχουμε χάσει την ψυχική μας ισορροπία. Ιδανικά, πριν ακόμα μία δυσλειτουργική συμπεριφορά εγκατασταθεί στη ζωή μας.

Η αυτογνωσία φαντάζει ένα δύσκολο ταξίδι, με όχι και τόσο εύκολα αποδεκτές αλήθειες…Αν θες όμως, να ανακαλύψεις τα δικά σου ηλιοβασιλέματα, να φτάσεις στη δική σου Ιθάκη, πρέπει να τολμήσεις να ξεκινήσεις. Πόσο έτοιμοι είμαστε να αγαπήσουμε τον εαυτό μας, τα λάθη και τις αδυναμίες μας; Μήπως, αν τελικά, αγκαλιάσουμε τις βαθιές πληγές μας, βρούμε και την ίαση που πάντα επιθυμούσαμε;

Ναι, ο δρόμος της αυτογνωσίας δεν είναι εύκολος, όμως αξίζει γιατί μας δίνει την ευκαιρία να ζήσουμε μια ενσυνείδητη ζωή που κάθε της λεπτό έχει σημασία. Δεν είμαι σίγουρη για το πόσο έτοιμοι είμαστε ως κοινωνία να αγαπήσουμε τον εαυτό μας ολοκληρωτικά. Όμως, γνωρίζω πως η αποδοχή, η αγάπη και αυτοσυμπόνια είναι μαθημένες συμπεριφορές. Αν το περιβάλλον στο οποίο έχουμε μεγαλώσει δεν μας έχει διδάξει όλες αυτές τις έννοιες τότε, καλούμαστε να τις μάθουμε από την αρχή ως ενήλικες πλέον, μέσα από την ψυχοθεραπεία.

Φυσικά, το να αγκαλιάσουμε τις βαθιές πληγές μας είναι ο μόνος δρόμος προς την ίαση. Αν αποδεχτούμε τα βιώματά μας, και ταυτόχρονα αποδεχτούμε την ίδια μας την ύπαρξη, μόνο τότε ελεύθεροι πια, θα μπορέσουμε να ορίσουμε ξανά τον εαυτό μας κοιτώντας το μέλλον με αισιοδοξία.

Αριάδνη, βιώνοντας με σχιζοφρένεια»: Μια παράσταση «αφύπνιση» για τη ψυχική ασθένεια, στο Θέατρο 104

Πληροφορίες παράστασης:

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Πρεμιέρα: 23 Ιανουαρίου 2025
Παραστάσεις κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:15

Θέατρο 104, Ευμολπιδών 41, Αθήνα, τ.κ. 11854 Τηλέφωνα: 2103455020 και 6951269828 email: [email protected]

Συντελεστές:

Κείμενο: Αρετή Χαρτοφύλακα Σκηνοθεσία: Αυγουστίνος Ρεμούνδος Πρωτότυπη Μουσική: Γιώργης Χριστοδούλου Χορογραφίες: Νίκος Γονίδης Σχεδιασμός Σκηνικών: Κώστας Γκαραμέτσης Σχεδιασμός Κοστουμιών: Πάνος Απέργης Σχεδιασμός Φωτισμών: Βαγγέλης Μούντριχας Βοηθός Σκηνοθέτη: Γιέλενα Γκάγκιτς

Φωτογραφίες / Δημιουργικό Αφίσας: Σπύρος Περδίου Trailer: Στέφανος Κοσμίδης Βοηθός Ενδυματολόγου: Βασιλική Κυπαρίσση Επικοινωνία: Γιάννης Βίτσας

Παίζουν: Αριάδνη: Λίζυ Ξανθοπούλου Φωτεινή: Ευγενία Αποστόλου Σκιά Α: Ανδριάνα Μαθιουδάκη Σκιά Β: Νίκος Γονίδης


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Ρεάλ – Ολυμπιακός ανάλυση: Η επιστροφή Φουρνιέ και η Λερναία Ύδρα του Μπαρτζώκα

Το θολό μέλλον των Mirage και η αγορά νέων Rafale

Πώς εξευτέλιζαν τον μοιχό και τη μοιχαλίδα στην αρχαία Ελλάδα

Τζον Γουέιν Γκέισι: Αποκαλύπτεται ο τρομακτικός “κλόουν” που αφαίρεσε τη ζωή 33 αγοριών

Μεξικό: Συνελήφθησαν δύο ύποπτοι για τη δολοφονία μητέρας που έψαχνε απεγνωσμένα τον εξαφανισμένο γιο της

Καληφώνη: Μαγευτικές εικόνες από το ρομαντικό ταξίδι στο Παρίσι με τον Μάστορα- «Λάμπεις από ευτυχία»

Αλεξανδρούπολη: Το μυστήριο πίσω από την κατασκοπεία εδάφους, παρά την ύπαρξη δορυφόρων

Όταν Ολλανδοί έμποροι απέκτησαν το Μανχάταν για μόλις 24 δολάρια από τους ιθαγενείς

Το γνωρίζατε; – Αποκαλύπτεται γιατί οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν το ουράνιο τόξο «μονοπάτι των θεών»

Η κυβέρνηση Τραμπ δρομολογεί την πρώτη αποστολή οπλικών συστημάτων στην Ουκρανία

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 2 Μαΐου 2025

Καρκίνος του παχέος εντέρου: «Είμαι ογκολόγος και αυτή είναι η κορυφαία τροφή-ασπίδα που επιβάλλεται να καταναλώνετε στο πρωινό σας»

Μάρκο Ρούμπιο: «Το Ιράν οφείλει να αποδεχθεί τις επιθεωρήσεις για τα πυρηνικά»

Ντόναλντ Τραμπ: Μαχαίρι άνω των 160 δισ. δολαρίων σε περιβαλλοντικά και εκπαιδευτικά κονδύλια

Δεν υπάρχει τίτλος για τροποποίηση στο μήνυμά σας. Παρακαλώ παρέχετε έναν τίτλο άρθρου για να τον βελτιώσω.

00:00 / 00:00

Eurovision 2025 – Εθνικός Τελικός: Οι εκπλήξεις της βραδιάς – Η σειρά των...

Φαντασμαγορικό θέαμα, με τραγούδι, χορό,  ρυθμό και πολλές εκπλήξεις, επιφυλάσσει η βραδιά του Εθνικού Τελικού, από τον οποίο θα αναδειχθεί το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την...

Αντίστροφη μέτρηση για τον Τελικό της Eurovision 2025 την Πέμπτη 30/1

Αύριο, Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, θα διεξαχθεί η μεγάλη βραδιά της ΕΡΤ, ο Εθνικός Τελικός της Eurovision 2025, στο Christmas Theater, στις 21:00, κατά τη...

Από τον Worth στον Warhol»: Νέα έκθεση στο Τελλόγλειο Μουσείο

Ένα μοναδικό ταξίδι από το ξεκίνημα της μόδας και της ομορφιάς των fashion show, από τον πατέρα της Haute Couture, τον Worth, έως την...

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ «φλέρταρε» με την ιδέα συνέχειας του “Ε.Τ.” που θα γινόταν στο διάστημα

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ αποκάλυψε ότι σκέφτηκε να γυρίσει τη συνέχεια της ταινίας του «Ε.Τ. ο Εξωγήινος», η οποία θα διαδραματίζεται στο διάστημα.Σε συνάντηση με...

Ο Johnny Logan στο Θέατρο Πάλλας

Ο θρύλος της Eurovision για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 24 & 25 Μαρτίου 2025 στο Θέατρο ΠαλλάςΟι εκατομμύρια fans της Eurovision ανά τον...

Η Lady Gaga αναφέρεται στις αρνητικές κριτικές του “Joker: Folie a Deux

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό ELLE, η πολυβραβευμένη τραγουδίστρια και ηθοποιός Lady Gaga μίλησε μεταξύ άλλων για την ταινία “Joker: Folie à Deux”.Στο σίκουελ...

Η πολυτελής έπαυλη της Γκουίνεθ Πάλτροου πωλήθηκε με χαμηλότερη τιμή από την αρχική

Η Γκουίνεθ Πάλτροου (Gwyneth Paltrow) πούλησε την έπαυλή της στο Λος ‘Αντζελες έναντι $22 εκατ., όπως αναφέρει η Wall Street Journal.Το πολυτελές ακίνητο των...

Έλτον Τζον: Η τεχνητή νοημοσύνη θα κινδυνεύσει το εισόδημα των νέων καλλιτεχνών

Ο Βρετανός ποπ σταρ Έλτον Τζον προειδοποίησε ότι «η τεχνητή νοημοσύνη θα απειλήσει περαιτέρω τα κέρδη των νέων καλλιτεχνών». Άλλα και ο Σερ Πολ...

Nτοκιμαντέρ για το ποπ γκρουπ της δεκαετίας του ’90 “Boyzone

Τριάντα χρόνια μετά τη δημιουργία του ιρλανδικού ανδρικού συγκροτήματος Boyzone, τα μέλη του επανενώνονται για να αφηγηθούν το ταξίδι τους προς τη φήμη σε...

Περιοδεία της παραγωγής του Μίκη Θεοδωράκη «Όμορφη πόλη»

Η θρυλική θεατρική-μουσική παράσταση του Μίκη Θεοδωράκη «Όμορφη πόλη», που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1962 και αναβίωσε το 2020, παρουσιάζεται ξανά εφέτος με αφορμή τη συμπλήρωση...

Ισοφάρισε το ρεκόρ των Beatles ο Ρόμπι Γουίλιαμς με 15 δίσκους στην κορυφή...

Ο σταρ της ποπ Ρόμπι Γουίλιαμς ισοφάρισε το ρεκόρ των Beatles για τα περισσότερα άλμπουμ στο νούμερο ένα στο βρετανικό chart, ανακοίνωσε η Επίσημη...

Νέες παραστάσεις «Βεγγέρα» και «Πανδώρα» στο Εθνικό Θέατρο Αθηνών

Το Εθνικό Θέατρο, στο πλαίσιο του Αφιερώματος στο Νεοελληνικό Έργο, ανεβάζει από την  Παρασκευή 2 Μαΐου, στο θέατρο Χώρος, τη Βεγγέρα του Ηλία Καπετανάκη, σε σκηνοθεσία Σοφίας Μαραθάκη. Μια σαρκαστική κωμωδία ηθών γεμάτη ανατροπές και παρεξηγήσεις, που...

Ο Κιμ Τζόουνς Ιππότης του Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής στη Γαλλία

Στον Κιμ Τζόουνς, Βρετανό σχεδιαστή και διευθυντή δημιουργικού του Dior Men, απονεμήθηκε ο τίτλος του Ιππότη του Εθνικού Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής της...

Η επική ταινία φαντασίας “The Stolen Child” στην Ευρωπαϊκή Κινηματογραφική Αγορά, στο Βερολίνο

Στην Ευρωπαϊκή Αγορά Κινηματογράφου τον επόμενο μήνα στο Βερολίνο, θα προβληθούν σε αγοραστές τα πρώτα πλάνα από το μεσαιωνικό έπος φαντασίας “The Stolen Child”.«Σε...

Eurovision 2025: Στο ERTFLIX με ζωντανή μετάδοση και με διερμηνεία η κλήρωση των Ημιτελικών

Η ΕΡΤ θα μεταδώσει από το ERTFLIX την κλήρωση των Ημιτελικών του 69ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, αύριο Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025, στις 13:30.Η κλήρωση, με την οποία θα καθοριστεί σε ποιον από...

Eurovision 2025: Η Μαρίνα Σάττι στον Εθνικό Τελικό την Πέμπτη (30/1)

Η Μαρίνα Σάττι, η εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision 2024, θα ξεσηκώσει το κοινό ερμηνεύοντας το αξέχαστο «ZARI» στον Εθνικό Τελικό, που θα διεξαχθεί την προσεχή Πέμπτη 30 Ιανουαρίου και από...

Ο Μπραντ Πιτ στη νέα ταινία της Paramount, “Heart of the Beast

Ο διάσημος ηθοποιός Μπραντ Πιτ (Brad Pitt) αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην επερχόμενη ταινία δράσης της Paramount Pictures, “Heart of the Beast”.Τη σκηνοθεσία και...

Ο Νίκος Πορτοκάλογλου επιστρέφει στο Μέγαρο της Μουσικής

Ένας διαφορετικός, μεικτός ήχος που δεν έχουμε συνηθίσει στη σαραντάχρονη διαδρομή του, με τη συμμετοχή εξαιρετικών νέων ερμηνευτών, είναι το νέο επεισόδιο στο μακρύ...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ντενίση: «Τι με φέρατε εδώ πέρα για 5 λεπτά;» – Το ξέσπασμα της ηθοποιού...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, η Μιμή Ντενίση παραχώρησε...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Πληγώθηκα βαθιά από τη διαθήκη του πατέρα μου – Είμαι πεπεισμένη ότι...

Η Μαργαρίτα Θεοδωράκη παραχώρησε μια συγκινητική συνέντευξη στην εκπομπή...

Νίκος Κοκλώνης: Ξέσπασε στο Πρωινό για τα χρέη και την Καινούργιου – «Ψέματα δεν...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, ο Νίκος Κοκλώνης απάντησε...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ